Let's go down to the tennis court'

Heeee-lllooo! Träningen igår gick helt ok för en gångsskuuulL!L!L.
Somnade kanske vid 1 och klev upp vid kvart över 7 så det blev ju inte så många timmars sömn men far förvånansvärts pigg imorse. Anledningen till den tidiga uppstigningen var att jag skulle skjutsa iväg min moster till Gideå & flygplatsen. Var hemma vid 9 kanske igen och har varit mer eller mindre rastlös hela dagen. Men har iaf tagit tag i jobbsökandet liiiite iallafall, tror jag kör igång på riktigt på måndag typ. 
 
Nämeeeen, idag har vi iaf träningsmatch mot laget under såååå jaa jag ska väl snart bege mig upp till Skyttis för det. Har även hunnit med att skypa en liten snabbis med min vän Calle som är way over atlanten i USA för college, himla trevligt I'd say!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0