Orange Is The New Black

Gday gday!
Min sista jobbardag bestod av en lugn förmiddag och en lite mer hektisk eftermiddag. Kan ju nu också konstatera att jag kommer sakna detta jobb väldigt mycket. Var nästan lite sorgligt att säga 'hejdå' till alla mina fina gamlingar :'). Menmen, får hoppas att jag dyker upp där nå fler gånger. :D Ska ju dock dit imorgon och bju på lite fika osv.
 
Kom hem vid 1700 och då åt jag middag och sen dess så har jag ba slappat. Har nu närmare kvällen  börjat kika på en ny serie vid namn 'Orange Is The New Black' som kom ut iår (i think) och den verkar faktiskt ganska bra. Handlar om en helt vanlig kvinna som hamnar i fängelse efter nånting hon gjort för 10 år sedan och blbalblala. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0