S04E12'

Hallådär köp blåbär! Har haft fullt upp de senaste dagarnaaa so yeah, that's my excuse.
 
I tisdags så for jag som sagt in till nola och uppdraget där var att köpa mina älskade Macklemore & Ryan Lewis-biljetter, alltså ÄNTLIGEN. 
Jag och Ronja gick sedan ner till Waynes och lunchade (bilden). 
 
 
 
Igår, onsdag, så hade jag min första inskolningsdag då jag gick från 7-4. For sedan direkt till kvantum och handlade sallad innan jag satte mig på bussen upp till Umeå för att spela match mot IKSU Ungdom, vi förlorade.
Kom hem vid halv 1 nångång.
 
Idag så klev jag upp tidigt igen för jobb och har aldrig varit så trött som idag, fifan! Men det har väl gått helt ok ändå. Slutade 5 och då for jag hem och gjorde middag innan jag däckade i soffan framtills träningen.
Just nu så tittar jag på ett program på tvn och ska snart se säsongsavslutningen av PLL, hört att det ska vara spännande = (y).
 
 
Imorgon är det inge jobb utan då ska jag ha roligare saker för mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0