Mellandagarna'

Ja, som rubriken lyder - mellandagarna. Vad fän har jag gjort? Vettetusan. 
Nämen, har jobbat alla dagar sen julafton, dock lite blandat kvällar och dagar så det har varit nice.
 
* Juldagen: Jobb 7.30-17 och sedan utgång med fina vänner (mer om det sen).
 
* Annandagen: Slappade mest hela dagen och sen jobb på kvällen
 
* Fredagen: Hängde med jorr och eve på stan och sedan blev det jobb.
 
* Lördagen: Jobb 7-17 och sedan chillade jag med roni framför braiga filmer på kvällen. Niiice to catch up a little bit. (y)
 
* Söndagen: Tränade en sväng på förmiddagen och jobbade på kvällen.
 
* Igår - måndag: Jobb till 15, träning och sedan hängde jag med min kära vän Hanna hela kvällen. Vi var först på genrepet för nolatoksrevyn där hennes far var med och sedan hängde vi lite hos henne. Lika trevligt som alltid :D:D
 
 
Idag är det ju som sagt nyårsaftoooooooon dvs. sista dagen på året (no shit) och jaa.. orkar inte gå in på något mer ingående på detta år, vem vet, kanske får en dag ledigt och kan göra något typ av årsresumé, vore ju niiice. 
Men kvällen blir iaf lugn då jag bara ska vara hemma due to jobb imorgonbitti. Ska spendera kvällen med nästan samma gäng som på julafton så det blir nog kalas. HA EN SAFE NYÅRSKVÄLL PEEPS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0