Outlines'

Tjenis!
 
Denna vecka har det inte hänt så mycket spännande förrutom att jag i lördags var ute med jobbet. 
Blev först lite glögg-mys hos Sofia innan vi rörde oss mot Framnäsbaren. Väl där så var det svinkallt så att man fick sitta med jackan inomhus men maten var god iallafall. Vid kvart i sju började vi röra oss mot hockeyn där det slutade med att vi spenderade mer tid i baren än ute på läktaren. Kan bero på att matchen var sämst alternativt att precis innan matchen började så kom Elvy Söderström och satte sig mitt emellan oss alla (dvs hon kunde inte ta en plats 4 platser bort utan hon skulle prompt sitta på sina platser) haha. Vi gick sen ner på Public men jag for hem ganska tidigt, svintrött. 
 
 
 
Men iallafall, resten av veckan har jag mestadels jobbat och tränat och även köpt lite julklappar.
Idag är det äntligen fredag och jag hade faktiskt sett framemot min första lediga helg på hur länge som helst men då blev det jobb imorgon och på söndag idag, pengar<3333
Men ikväll så ska jag iaf umgås med mina jorr och ebbz :D 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0