Simply having a wonderful christmas time'

God snart eftermiddag.
 
Igår så sov jag till halv 10, gjorde mina vanliga morgonsysslor som: frukost, kolla igenom nattens tweets, instagram och julkalendern haha! Hann även med lite tetris däremellan (jobbigt beroende det där).
Klockan 12 var det dags för ännu ett lunchpass där jag körde passet cirkelfys. Det var tydligen julspecial idag men det var både roligt och jobbigt. (y)
 
Klockan 17 var det dags för jobb till 22 och sen så bleve såklart Paradise 8-)
 
 
IDAG är jag ledig och jag spenderat dagen på bästa sätt hittills med julkalendern, en till julfilm och just nu så har jag precis slagit in den sista julklappen och nu ska jag snart fara och träna. :D
 
 
There is some people..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0