Could we only have this life for one more day'

Hallå! Fredag, nice to meet you again.
 
IDag så har jag haft ibgym där det gick förjävligt, engelska där vi såg film, lunch där det serverades körvgryta och dagen avslutades med religion.
Har även hunnit göra det som ni såg i förra inlägget.
Efter skolan så gick jag ner och gymmade i kanske 45min innan jag duschade och begav mig ner mot stan. 
Joinade Ulla och Roni på UH, trevligt som alltid!
 
Kom hem vid halv 5 och har precis för en stund sedan ätit och nu ska jag kolla klart på PLL och sen fara till Skyttis för att se Pekka och resten av brudarna fullständigt lira ut Dalen, sounds like a plan.
 
Blev du rädd? bra. Nämen dagens facelook kan man ju alltid bjuda på
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0