Semledan

Alltså vilken bra dag det har varit idag!!! AZUM.
Hade sovmorgon till 10 då vi hade egen träning på ib-gym, gymmade lite med ronjaa. Vi gick sedan ner till Waynes för en otroligt god ceasarsallad, aldrig varit så gott tror jag. 
Efter någon timme eller så så blev det en takeaway-kaffe som värmde färden upp till skolan igen. 
Efter lunch så hade vi religion där vi bla. fick jobba lite själva samt få veta halvtidsomdöme på geografi kursen och resultat på provet vi hade i fredags. (y)
 
Engelska stod för sista lektionen där vi inte gjorde något vettigt.
Tog bussen hem och åt en macka innan jag begav mig till träning som var rolig :D
Kom hem för en halvtimme sedan och har precis ätit så ska nu sätta mig o kolla på Modo-Växjö samt försöka göra bort lite plugg. 
 
mMMMMm vattnas i munnen tyyyyyyyp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0