Sleepy eyes'

Japp, 06.50 ringde väckaren imorse, killmenowmjau-känslan har aldrig varit större.
Klockan 8 gick bussen mot Umeå där vi spelade match mot Sävar vid 11-snåret. Bra gick det inte och vi har 3 avbytare, yey.
Trött like an animal åkte jag med Linnea hem och kom hem så jag hann se 2 perioder av damernas match där de vann, inte illa! :D
 
Drog hem vid 4 då jag sminkade mig, åt och for sedan till Sandra för en liten lagsammankomst.
Efter några om och men så kom jag hem för kanske 40min sedan. 
Ska nu antingen se TVD (ahmagad har inte sett avsnittet än och det kom ut igår, vas happenin!!!) eller slagga håååårt. 
TÄnkte säga att imorgon ska jag inte göra nånting men insåg precis att vi har prov på måndag i hälsopedd på 2 kapitel vi inte ens har pratat något om, heja. 
 
En fin vän
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0