T I MM AR'

Idag så har det varit utbildningsmässa kan man väl kalla det, på skolan. Trevligt med massor med folk och nya ansikten man inte är van vid att se. Enda minuset med dagen var väl att den var så himlarns lång, hade varit trevligt om man fick gå hem när man ville!
 
Menmen, nu är klockan snart fem och jag har precis ätit och packat klart tror jag! Underbart, men "jag har glömt något"-känslan finns såklart alltid där.
 
For those who don't know så åker jag till stockholm ikväll vid halv 11 med Maria. 0630 är vi beräknade att vara framme i huvudstaden och då blire att hänga inne i stan hela förmiddagen tills vi får checka in på hotellet vid 3.
På kvällen blir det då dags för The Killers i Globen, helt jävla sjukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Trodde att jag aldrig skulle få säga den meningen. Menmen, så jag lär väl inte uppdatera något förrän imorgon när vi kommer på hotellet tror jag om jag inte slänger upp något inlägg från mobilen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0