Balklänning'

... wohoo ni trodde att ni skulle få se en bild va? ;)
 
 
Iallafall, gick på stan med mamma, köpte ett par innebandyskor och fyndade massa smycken på Gina. :D
GIck sen en spontansväng på festprissen med mamma bara för att kolla och till allas förvåning så hittade jag faktiskt en balklänning jag ville ha!! Helt otroligt att det gick så snabbt :o Testade baa och sen klart och betart. SÅ OTROLIGT SKÖNT!! Jag som inte ens har känt mig taggad på att kolla runt på klänningar eftersom att jag har känt att det varit mission impossibru att hitta någon, men plötsligt händer det, typ.
Fick iaf ingen bra bild på den så skippar att lägga upp hehe. 
 
Är nu hemma och ska he på litte heroesss och baa slappa :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0