Donnerstag'

Halååådär.
FYI, har somnat innan 23 varje dag denna vecka? vas happenin???
Well, var alltså inte så överdrivet trött imorse = (y). Dagen har bestått av PA, filosofi, lunch, svenska och psykologi. Plockade fram självdisciplinen och stannade kvar ett tag efter skolan och skrev klart "examinations"-uppgiften i psykologi, känns reeedigt skönt.




Plågade mig sedan ner till intersport i kylan för att testa ett par nya innebandyskor. Tog sedan bussen hem, käkade och nu sitter jag och kollar på awkward med mor min, trevligt!
I och med att psykologin är bortgjord så har jag inget överdrivet betungande skolarbete på mina axlar så ska ba slappa gäärnet nu framtill träningen! Hoers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0