WHOLE'

Hade sovmorgon imorse, såååå grymt skönt!
Tisdagen har alltså inte varit så helvetisk som den brukar vara, kanske kommer imorgon haha.
Hade då ib-gym som första lektion, sträckte mig eller gjorde något konstigt så var inte med så mycket. 
Åt lunch, vet inte riktigt hur jag ska beskriva den, äckligt! Hade sedan geografi där vi överraskade underbara Åke med sång och tårta (han fyllde år igår), tror det blev uppskattat.
Efter att ha jobbat lite med en sammanfattning så hade vi engelska vilket var tråkigt som vanligt men ändå helt okej.
 
Drog hem och hämtade bilen innan jag for på träning. Kom hem för nån timme sen och har precis käkat och nuuu ska jag sätta mig och försöka skriva klart mitt CV + personligt brev så att jag har det bortgjort. 
 
Hehe snodde emelies bild från instagram, orkar inte föra över min från telefonen, hoppas det är ok! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0