FINALLY'

I vintras så gick ju min egna dator sönder och i ren panik så köpte jag mig ju en minidator att ha så länge. Den las dock ganska snabbt åt sidan och jag använde bara skoldatorn. Anledningen till det var väl att jag hade allt skoligt på skoldatorn (nehe??) och denna minidator är väl inte världsbäst. Men nu i sommar så har jag fått lov att kriga med denna dator (har dock typ vant mig vid segheten haha) men nuuuuu så äntligen har jag beställt en ny dator! :D
 
Efter att ha funderat i veckor och dagar så har jag bestämt mig för den nya macbook air 13" och det känns superbra! Beställde den precis så den kommer väl nångång nästa vecka. :D 
 
dat beauty
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0