Remember this time for the rest of our lives'

Har haft en himla trevlig och mysig födelsedag hittills. Klev upp vid halv 11 och åt frukost. Dekorerade sedan tårtan och baaa chillade. Vid halv 1 så drog jag ut på en springtur i 45min i regnet, otroligt skönt måste jag säga. 
Tog sedan en dusch och sen så åt jag luuunch. Det är bara jag och mami i stugan så vi har mest chillat runt, gjort några ärenden osv. Idag tog jag även på mig kläder för första gången denna vecka (har bara haft "pyjamasen" på mig hela dagarna heheh..) men man måste ju lyxa till det såhär på födelsedagen. Nämen snart kommer väl papi hem och då ska vi äta middag och sedan så kommer mina fina släktingar och fikar. (y).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0