He's a badman'

Well hello, gårdagens dag (?) spenderade jag ute på baksidan med min kära vän ebba, trevligt trevligt.
 
Vid 1800 så skjutsade jag min bror till hans träning på Skyttis och passade även på att träna lite själv. Sprang i en halvtimme och pwade sen i 20min, bättre än ingenting. (y)
For sedan hem och tog en lååång, skön dusch innan jag parkerade i soffan. Såg på någon konstig film med mamma innan jag ba satt vid datorn, såg Sons of Anarchy och åt melon. 
 
Idag så klev jag upp vid 10, överlycklig av att solen sken. Hoppade dvs. nästan upp ur sängen och smorde in mig, gick ner och åt frukost and by the time som jag skulle gå ut och lägga mig så hade det hunnit bli vitt på himlen, yey. Har då inte gjort så mycket förutom att ha sett Sons och senaste avsnittet av PLL. 
Nu så har jag precis ätit så ska väl i princip bara invänta träningen. O.C + Greys får stå för underhållningen, not bad.
 
Massa old pics från stugaaaan. På tal om stugan, vi ses på midsommar.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0