Recap; onsdag

Åkte in till skolan och fikade med underbaraste Åke och bestämde lite sista grejer inför studenten och så.
Drog sen ett gympass i nolagymmet som ett farväl. Grymt skööönt träningspass och jaa, I will miss that gym.
For sedan hem och åt och så innan jag började fixa mig. Temat för kvällens studentfest var toga och helvete vad jag och mamma kämpade med det där förbannade lakanet haha. Men tillslut var det på plats, sminket och lockarna likaså. For till Emelie för förfest innan Olles. Där så spelade vi spel, drack och hade det allmänt trevligt. Vid 10-halv 11 så tog vi en promenad ner till Olles där resten av kvällen spenderades. Där väntade dans, shots med bästa stockholmaren (;)) och en fin skylt. Utekvällen levererade återigen och vid 4-snåret befann jag mig sovandes i sängen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0