Studenten: champagnefrukost!

Okej, dagen som man väntat på hur länge som helst var nu kommen.
Väckarklockan ringde kvart i sex och nej, denna morgon var det inte svårt att kliva upp.
Hur trött som helst dock så gick jag ner och lagade min frukost samtidigt som jag sminkade mig. Sedan så var det bara på med klänninga och mössan, packa champagnen och åka iväg. Runt 10 över sju så befann jag mig hos Isa med alla mina fina klasskompisar. Efter ett tag så joinade även våra fina lärare Johan, Åke och Lars. Efter att ha äventyrat lite med skumpan såå högg vi in på just.. jaa skumpan samt frukt, ost och kex. Efter ett och ett annat tal, fotografering, hejdå-kramar så for vi in till skolan vid 9 för fotografering. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0