Studenten: farväl till nola + flaket'

Efter att ha fotograferat oss i värmen så gick vi till ett klassrum och fikade med lärarna och så, det delades ut betyg osv. Efter det  så satte vi oss i aulan för den traditionella avslutningsceremonin. Där bjöds det på himla vacker sång, utdelning av stipendier och såklart.. tråkiga (ja jag menar dig, rektorn) tal innan vi äntligen fick gå ut på trappan och mötas av ett flertal människor. Efter ett febrilt letande så hittade jag skylten med mitt namn på. Hittade åt familjen och släkten och kramarna tog aldrig slut. Efter att ha hängt där ett tag och inte ens fattat nånting om vad som har hänt så hoppade vi på flaket. Våran flakresa blev väl inte som tänkt med förhoppningar som väcktes för att efter några minuter släckas (haha vad dramatiskt det låter). Hah nämen vårat ljud funkade inte riktigt som det skulle men vafan, jag hade jävligt kul ändå!!! :D
 
Jävligt ofräsch for man sedan vi 2-tiden hem till släkten för buffé, cheesecake, kaffe och underbara människor. 
Höll ut till halv 5 då jag stapplade uppför trappan av trötthet och la mig i sängen en stund. Kanske sov sammanlagt i 20min. Trodde aldrig att jag skulle ta mig upp men vid sju så var jag festredo igen. Blev upphämtad i caben av roni o hasse. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0