When it shines like gold'

Imorse så klev vi upp vid 9 och njöt av en himla god hotellfrukost. Efter det så låg vi mest och tog det lugnt på hotellrummet innan vi började bege oss in till stan vid 11-tiden (tror jag haha har inte koll på tiderna känner jag). 
Vi gick runt lite och hamnade på Espresso House där det blev lite kaffe och fika. Halv 2 satte jag mig på tåget efter att tagit farväl av Maria och Stockholm. Om man bortser från den underbara konserten så har resten av stockholms-vistelsen också varit himla superbra vilket förvisso inte är så konstigt eftersom att jag har haft grymt sällskap, TACK FÖR DESSA FINA DAGAR MARRAN♥
 
 
 
 
Kom fram till Götet klockan 1800 och då mötte jag upp min kära syster och vi begav oss till en mysig liten restaurang och åt middag, himla gött. 
For sen och handlade lite innan vi for till hennes lägenhet i Gamlestan där vi är just nu och bara tar det lugnt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0