You make me feel like'

God kväll. Kungligt bloggande av mig idag, NICE!
 
Nämen.. idag så hade jag sovmorgon till 12.20 men skulle va hos tandläkaren 0900 så, så vare med den sovmorgonen.
Passade iallafall att gå på mattelektionen nu när vi har "mini-uppehåll" från ibgym så det var niceeeee. 
Till lunch var det pasta och skinksås och för kanske första gången i världshistorien så tog jag skinksås!! Intressant va? Tyckte väl det..
 
Efter lunch så hade vi religion där vi redovisade och på engelskan gjorde vi inget vettigt som vanligt.
Efter skolan så stannade jag kvar och skrev ett filosofi-prov som jag missade när jag var i Stockholm (ahmagad snart en månad sedan!!!). 
Kom hem vid fyra då jag åt och pluggade lite innan jag for på träning which förövrigt var sista innebandyträningen för iår tror jag? :o Kommer säkert spela innebandy på ibgym men endoo, blandade känslor.
 
Nuuuu så är klockan alldeles för mycket för att inte ha sovmorgon imorgon såå... godnatt. 
 
 
Yeyy en mycket fager bild på mig och ibrommavic sen idag från isas instagram som vi tog.. heh ja osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0