Example'

Tjoooo! Var ju tänkt att vi skulle fara till stugan idag och kratta och allt men det regnde ju så förbaskat imorse=blött i gräset. Så det blir förmodligen imorgon istället.
Detta betyder alltså att jag hade kunnat fara på plantsättningen ändå men jaa.. jag är nog inte ledsen att jag inte är där. 
Har spenderat dagen med att först städa och sen nu så har jag gjort lite matteeeee, sista "matteprovet" på måndag!! Och med "matteprovet" menas att vi ska få uppgifter som vi ska lösa med alla tänkbara hjälpmedel dvs. bok, miniräknare, tidigare tal osv. så man kan inte riktigt kalla det prov.
 
Har även övat lite inför de resterande 4 proven jag har nästa vecka, sooft.
Nuu så ska jag fortsätta och plugga lite och sen kanske kolla på lite sminkningar och sååååå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0