Heaven sends and heaven takes'

Jomen igår då! Kom till lovisa vid 8 där robin och robin redan var. Vi kopplade in ps3an och körde cod framtills vi for in till Olearys. Riktigt roligt. :D och jaaa, krogen då, alla var rätt trötta så vi drog hem ganska tidigt. Men jag hade en trevlig kväll iallafall, som vanligt med det sällskapet. :D (y)
 
 Idag så har jag klivit upp relativt tidigt, varit ute och sprungit och pluggat lite. Har min projektarbetsredovisning imorgon, så skönt att ba kunna lägga det bakom sig sen. Orkar inte plugga på det så mycket utan får lita på att jag kan det där. Har haft en jobbig lördags-känsla hela dagen men imorgon och på fredag blir det skola och sen heeelg på riktigt, gött. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0