Take me back'

Jag saknar att:
 
* Vakna upp helt död efter alltför få timmars sömn
* Bada och sola i värmen
* Ta powernaps innan middagen i hopp om att bli piggare
* Duscha av allt grus och sedan göra sig freeeesh
* Föra på balkongen
* Ta sista bussen in till stan vid 12
* Dansa röven av sig inne på The Doors till stängning
* Prata kass engelska med främlingar utan att bry sig
* Åka turktaxi i alltför många km/h utan att ens lägga en tanke på säkerheten
 
..och sen massa andra saker också men kort och gott, jag saknar allt som har med Alanya och göra (minus maten he-he) och ba få kännaaaaa frihet och fredag-hela-veckan-känslaaan!! Väldigt skönt att komma hem men nuuu när man tänker efter så saknar jag det svinmyckettttt. Ba vandra runt och inte bry sig om någonting alls. Aa ville ba uttrycka mina känslor någonstans!!
 
4 random bilder sen första kvälleen. Kom fram till hotellet vid 2300 kanske nångång och då vare baaa uuut, haha schleten nanting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0