We're making all the same mistakes'

Tjabaaaa!
 
Gårkvällen spenderades framför aftonbladets och expressens live-uppdatering från konserten, haha tja ångest. Efter det så for jag och skjutsade pekka och co. 
Tog plats i vardagsrummet på en madrass (pga. att min bror lanade uppe) och däckade vid 12 nångång. 
Vaknade vid halv 10 av ljudet från kaminen (hur mysigt??) och klev upp 10 nångång. Har spenderat förmiddagen med att kolla på massa videos från igår. Har precis bestämt mig att sluta ha ångest för jag har ju faktiskt fått stått längst fram och sett The Killers och rört Brandon Flowers!!!! 
 
Nu ska jag ta och förbereda lite inför nästa veckas prov en stund vilket innebär att jag inte behöver plugga något förrän på söndag dvs. en pluggfri helg!! Minns inte när det hände senast, typ julhelgen? Har alltid varit något varje helg som jag behövt tänka på men inte nuuuuuu! :D
 
Tog även ett stort steg idag och lade till One Direction i min bio, har ju levt in denial ett tag men nu är det bara att acceptera... (okej nu slutar jag prata om dom!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0