I'll take care of you'

Hallååhalåååå!
 
Imorse så klev jag upp vid halv 9, alldeles för trött.
Klockan 10 så befann jag mig på Arbetsförmedlingen för någon information. Träffade iaf Byllan och det slutade med lunch på Waynes :D Blev en surdegstoast idag som lite omväxling haha, snart less på allt därifrån.
Var himla trevligt att catcha up lite och prata lite i-landsproblem.
 
Kom hem vid fyra nångång och satt vid datorn ett tag innan jag vid kvart över fem hämtade upp ebbis innan vi drog till Friskis. Spin puls stod på schemat och det var faktiskt ovanligt kuuuuul och svettigt of course!
 
Har nu precis kikat klart på hockeyn där modo tog hem segern, not bad. (y)
 
Väx hår väx
 
Himla trevlig låt såhär på kvällskvisten. #tbt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0