The happiest season of all'

Igår så bestod min dag utav en lång promenad och sedan jobb 17-22.
 
Idag så klev jag upp vid 6, började jobba 7. Hade rätt så fullt upp så dagen gick fort. Väl hemma igen vid 16 så kikade jag på hockeyn med mami, papi och farbror.
Efter godmaten så sitter jag just nu på mitt rum och bara spricker av glädje! Kan verkligen inte förstå att det är 1a december imorgon vilket innebär att det är första advent, julkalender och julkänslorna börjar officiellt infinna sig. 
Alltså jag har verkligen längtat så mycket, finns ingen bättre känsla än julkänsla. 
Har dock tjuvbörjat lite ikväll och börjat lyssna på lite julmusik, så härligt!
 
De 4 bästa jullåtarna enligt moi follows:  
 
Ron Sexsmith - Maybe This Christmas
 
The Raveonetts - The Christmas Song 
 
 Adolphson & Falk - Mer Jul
 
 The Killers - A Great Big Sled
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0