Ex cited'

Hallå hallå! Har varit såå sjukt off men har jobbat sen i tisdags och ba haft massor för mig.
Igår så slutade jag vid 12, drog direkt in till stan och lunchade med pekka! :D
For sedan och tränade en sväng innan jag for och handlade massa grejer, färgade håret, åt middag och sedan så for jag och kikade på hockeyn. Faktiskt rätt bra match och bra tryck i arenan, har saknat stämningen och ja... allt! :D
 
Kom hem vid 22 nångång och då var det bara att sätta igång och packa grejerna. Somnade kanske vid 12 ungefär. 
Just nu är klockan 07.05 och jag sitter färdigpackad och "redo" (dunno yet) för att bege mig till tågstationen där det blir tåg till sundsvall och sen vidare till huvudstaden. JAG ÄR SÅ TAGGAD!! :D Drömde mardröm om konserten inatt due to att jag låg och var så excited igårkväll. Menmen nu måste jag bege mgi!! adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0