The Wire'

Okej nyyy vecka, dags att dra igång med bloggandet igen kanske än hur tråkiga dagar jag har hehe. :D 
Har varit ledig både igår och idag, lite skönt men mest tråkigt. Har verkligen kommit in i jobbet nuu så nu känns det mest bara roligt att jobba. (y)
 
Det enda halvt intressanta jag gjorde igår var att jag tränade med Pekka!
Idag så slappade jag efter frukosten och for sedan in och tränade vid 2. Blev en timme på löpbandet och sedan pyttelite rygg, lagomt bra pass!
Kom hem vid fyra nångång och sen dess så har jag ätit och duschat.
 
Är på jakt efter en ny serie igen och varenda jag har frågat har sagt Breaking Bad.. Har alltid tyckt att det verkar som en rätt tråkig och långdragen serie men har bestämt mig för att ge det en ärlig chans iaf. Är nu inne på fjärde avsnittet och jaa, det verkar helt okej.
 
Ska ocksååå ta tag och hämta min kamera hos Lovisa sen förfesten förra helgen såå har jag förhoppningsvis lite bilder att visa sen dess hehe. 
 
Så länge, these are gooood. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0