WINGS'

Jamen halååååådär.
Hade det väldigt trevligt i fredags med saknade vänner och idol.
Det var jag, roni, josef, vanb och johan som hängde hemma hos johan. 
 
Igår, lördag så klev jag upp vid halv 9 för att fara på morgonspinning en timme senare. Drygt när man kliver upp men sköönt sen när det är bortgjort. Körde även lite styrka i gymmet innan jag begav mig hem.
 
Har ju som bekant funderar hur mycket som helst på vilken telefon jag ska köpa. Hade i princip bestämt mig under dagen att avvakta till veckan för att fundera lite till men 10min senare så befann jag mig på elgiganten och köpte en iphone. Det slutade med att jag köpte en 4s då jag kände att den var mest prisvärd + att om jag skulle köpt 5an så hade jag lika gärna kunnat lägga till 800kr och köpt en 5s men leveranstiden för den är typ 2-3 veckor så... en svart 4s blev det och jag är nöjd. :D
 
Vid 4 så for jag och jobbade till 22 och efter det så slocknade jag ganska hårt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0