Crash Bandicoot 3'

Heluuu!
Imorse så klev jag upp vid 10 och åt frukost och chillade litegrannaaa, såg Sons Of Anarchy osv. innan jag for in till stan vid lunch för att hänga med roooonie. Åt lunch på Waynes (skäms typ för att skriva det eftersom det händer så ofta nu för tiden...haha). Nämen köpte sedan ett par träningsskor och for sedan till friskis och debuterade där. Chillade mest runt och kollade läget och körde lite övningar och så.
 
När jag kom hem så blev det middag och har nu ikväll ba chillat, sett SOA och spelat Crash Bandicoot 3!!
Såg ngn på facebook spela det häromdan så blev svinsugen och ba googlade på det och då visade det sig att man kunde köpa/ladde ner det till PS3. För ynka 45kr så blev det mitt, perfekt! 
Jag och min kära granne Ellan spelade det hur mycket som helst förrut och jag måste väl säga att man var bättre förr haha! 
 
Nu så ser jag på SOA igen och ska sedan sova. 
 
Fick sjuka nostalgikänslor av att bara se introt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0