SOON'

Hello monday! Endast 3 jobbdagar denna vecka och sedan drar jag äntligen till sthlm och Mariaaaa och sist men inte minst, Macklemore & Ryan Lewis!! Can't believe it.
 
Åkte och tränade igår vid 11 för att sedan kika på öibs match. Började jobba klockan 3 så hann inte se förlängningen men öib vann iaf tillslut med 5-4. :D (y)
 
Jobbade iaf 15-22 och vaaaaaad trött jag var när jag kommer hem. Förkylning + jobba är inte den bästa kombinationen!
Idag så har jag inte gjort nååånting alls utan bara slappat och sett KUWTK. Funderar på om jag kanske ska dra och träna en sväääng men vill samtidigt inte bli mer förkyld, i-landsproblem här. Well well, we'll see.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0