Ten thousand hours'

Jamen hallååååå.
 
Sen sist jag hängde här så har jag som sagt gått på bio, spelat match i Umeå, haft en sista inskolningsdag på jobbet och idag så jobbade jag första dagen! Gick helt ok, så mycket att hålla reda på bara men det kommer väl eftersom. 
Slutade vid 14 så det var väldigt skönt. Har nu sen dess faktiskt varit lite produktiv och ringt runt och fixat arbetsintyg som jag ska lämna på arbetsförmedlingen och just nu så sitter jag och tittat på tågresor till sthlm/gbg som det är dags att boka snart! :D
Annars ikväll så blire väl någon typ av träning och sedan slappaaa för en ny och lång arbetsdag imorgon.
 
 
For förbi second hand-butiken här i Gullänget för första gången och fick faktiskt med mig ett par saker hem. Till vänster så är det en t-shirt med sånt där kamouflagemönster + en jeansväst (dock mer vinröd i verkligheten). Till höger så har vi en mörkbrun ryggsäck, underbar! Och allt under 100-lappen, inte dåligt de int. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0