We'll never be royals, it don't run in our blood'

Jamene hådaåldsaå. Idag så var det ju tänkt att jag skulle va ledig på förmiddagen och sen jobba kväll.
Dock så ringde telefonen vid 06.45 och jag för en gångs skull var pigg nog för att klara av att svara på ett samtal så då bleve dagsjobb 07.30-17.00 istället. Rätt skönt faktiskt och var faktiskt inte så tröttsamt som jag hade kunnat ana. Efter jobbet så bleve middag och sedan chillade jag framtills 19.45 då det var dags för ett skivstångsintervalltjosan med jorr. Hade planerat väl att jag skulle springa runt sjöarna idag men jaa, vädergudarna ville annat såå skivstång blev det.
 
Ligger atm rätt redo att sova för att ladda upp för ännu en långdag på jobbet imorgon.
Efter det så blire direkt till friskis för spinning och sedan ska jag spendera lite kvalitetstid med jorrborr och ebbz! (y) :D. Såååå vi hörs väl imorgonkväll efter det. 
 
Jajajja vilken rolig bild.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0