12 april'

Igårkväll så var det som sagt tänkt att jag skulle intervjua min syster om hennes tågluff men blev ej riktigt så. Vi började se Game Of Thrones och i väntan på att nästa avsnitt skulle laddas ner så hedde jag på 1D3D bara för att jävlas men det slutade med att vi såg hela och hon protesterade inte en enda gång? Har jag fått över henne to the dark side? Förmodligen inte heeeeeh. 

Sedan spenderade vi resten av kvällen framför vine vilket hon aldrig hade hört talats om??! Wellwell.. Somnade iaf alldeles för sent med tanke på att jag skulle upp och jobba idag. 
Jobbade till 12 och for sedan en sväng till öob och elgeggan med mor och syster.

Nuuuu är klockan snart kvart i 5 och jag har precis ätit ceasarsallad och nu måste jag skynda mig till jobbet för dagens andra pass. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0