23 april'

Okej det var väl ett försök till en vettig 'recap'.
 
Skaaaa försöka komma igång med bloggandet igen!
 
Dagen idag har väl sett ut som följande att jag jobbade till  halv 3, for in till stan och bytte ett par shorts + kollade på massa grejer inför resan. Klockan 16 begav jag mig till frissan och fixade till håret som jag nämnde i förra inlägget.
Kom hem vid 18 tiden och då åt jag lite mat innan jag gick ut och mötte min kära kusin för en liten kvällspromenad. 
Har inte träffat Andreas sen typ London?? och sen dess har det hänt mycket, han har varit i afrika bland annat så det var kul att få höra lite om det.
Blev dock ingen lång prommis då det blev ganska så kallt när solen gått ner.
 
Just i detta nu så sitter jag och rensar massa bilder från telefonen och datorn, för över till hårddisk och blablabala.
Imorgon så jobbar jag till 16 och efter det så är det träning som står på schemat, längtar!! 
 
Borde egentligen ha varit duktig och knäppt kort på den nya frippan men det är man ju inte känd för såatte... HEJDÅ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0