Jahapp'

Okejokej, vad har hänt sen förra måndagen? Mycket men ändå lite! Så drygt att börja blogga igen när man inte har bloggat på ett tag haha.. men jag ska göra ett försök iallafall.
 
* Jobbade varje dag förrutom lördag förra veckan så mycket tid har gått till det. 
 
* Min syster har varit hemma så vi har umgåtts väldigt mycket såklart, väldigt uppskattat!
 
* I lördags så hade vi trioträff hemma hos oss vilket var himla trevligt as usual. Såg bland annat snakes on a plane, så vidrigt..
 
Eftersom att jag är alldeles för trött för att engagera mig i att leta bilder så får det bli ett rätt tråkigt collage från dessa dagar. Promenad upp till masten/hälsade på farmor med helen/the dinner table i lördags/for en sväng till stugan
 
 
* Klippte mig förra veckan och det blev kortare än vad jag tänkt, såg allmänt knepigt ut så jag blev inte så nöjd. Var dock tillbaka hos samma frissa idag för att färga håret så då klippte hon till det så nu är jag mycket, mycket nöjdar. :D håret har stor betydelse ändå.. Färgningen då? Är rätt ljushårig nu, sköönt att slippa den förfärliga utväxten. (y)
 
Kassa bilder alla 4 men det har iaf gått från
1. Mellanlångt och allmänt tråkigt..
2. ... tilll väldigt kort som såg helt ok ut fixat...
3. ...men som egentligen kändes jäkligt onice (ser ändå ok ut på den bilden men det visar lite hur 'gummig' frisyr jag hade hehe allt ba hängde värsta tungt och det gick knappt att göra något åt det)..
4... till en mer ljushårig och uppklippt tjej. (y)
 
okej that made no sense men det är svårt att förklara, kontentan är att det känns bra nu iaf haha!
 
 
 
* De timmar jag inte har jobbat har gått till att planera, planera och planera inför europaresan, så mycket att tänka på. Det börjar alltså ta fart på riktigt!! Skriver nog mer om det i ett annat inlägg
 
 
Vet inte om det är något annat som har hänt? Har säkert missat massa men mina dagar har i princip sett likadana ut med jobb, planering, family time och såå har det gått runt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0