Like this and like that and like this'

Alltså vilken dag! Helt underbart väder ute och allt känns baraa toppeeen. :D (y)
 
Igår efter utbildningen så gick jag ner till stan och inhandlade vad jag förmodar kan vara det sista till resan (lite av det som är på bilden i förra inlägget). Kom hem vid 17 nånång och då blev det middag med la familia och senare mot kvällen så for jag till ronja och chillade med henne och eve. :)
 
Så idag då, vaknade vid 11 istället för 09.30 som tänkt, guess that sleep was needed. 
For iaf och gymmade vid 12 med jossan, skönt nanting. 
Satt sedan ute i solen ett bra tag med skön musik och en otroligt god smoothie, så jääkla härligt.
 
Just i detta nu så sitter jag och dunkar musik i väntan på att jag ska draaa vidare på festligheter, sjukt taggad för kvällen. :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0