Stolen dance'

Aaah sick, har idag jobbat min sista dag innan jag far iväg. Otroligt skööönt men samtidigt lämnade jag våran lokal med lite vemod, kommer sakna mina fina arbetskamrater och sen alla pensionärer ocksåå. :( :) Det känns iaf helknäppt att jag inte ska jobba på en hel månad och förmodligen lite till?? 
 
Men iaf, har i princip ägnat hela kvällen till att hålla på med packningen och jaaa, det går väl helt ok. Svårt är det vill jag lova! Nuu så ska jag snart ta en paus för en god natts sömn och ladda upp inför en morgondag där det är mycket som ska hinnas med!
 
Har verkligen inga bilder att bjuda på så vi kör ett par låtar som spelas väldigt flititgt just nu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0