When I wake up, I like to go again'

Jahajaaa har man en blogg också.
Jobbade iaf till 17 ons-fred också nu har jag varit ledig helgen, så skööönt. I fredags så chillade jag bara at home med mami
 
Igår så klev jag upp vid 10 ungefär och åt frullee. FOr sedan och tränade en sväng på friskis innan det blev till å kika på innebandy på skyttis. Herrarna vann med 10-5 vilket också innebar avancemang tillbaka till div.1, inte dåligt! Det var iaf väldigt mycket folk på plats, en himla underhållande match vilket ledde till en himla bra stämning. :D
 
 
Måste ha varit så exalterad efter matchen för efter middagen så blev jag såå taggad på utgång. Fick med mig min vapendragare evelina så vid halv 10 så drog vi in till framnäs och drack lite ooooeel med hon, hennes syster och hennes kompisar. Fortsatte sedan till O'learys där det blev lite drinkar och trevligt häng. Spontant när det är som bäst. :D Hade himlaa reeeeeligt i alla fall. :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0