D O O D'

I torsdags så avverkade jag mitt enda jobbpass denna vecka, jobbade dessutom bara till 13.30!
Närmare kvällen så for jag ner och tittade på HIOFK - KBNS med eve.
 
 
Igår, fredag så blev jag upphämtad av roni och for sedan in till stan. Vi chillade runt, shoppade lite (ops) och satte oss sedan ner på port 9 och åt lite lunch. Himla trevligt att catcha upp med lille roni, känns som det var år och dar sen vi sågs!
 
 
Vid 3-4 tiden nångång så for jag ner till höglandssjön för att ta mig en springtur. Hann väl springa cirkus 7km innan himlen blev svart och det blixtrarna började härja. Sprang därför upp till vägen då jag itne vågade vara kvar vid vattnet eller trädena och började då gå tillbaka. Hann dock inte långt förrän det började spöregna också, skooooent. Menmen, hann få mig lite träning iaf haha..
 
Såhär groteskt snygg blir man då
 
Efter en skön dusch och lite middag så drog jag till eve och chillade ett tag tills det slutade med att vi kollade på fotboll på höglands ip! For sedan tillbaka till eve och såg på föräldrafällan. Alltså vilken nostalgi!! Underbart. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0