21/22/23 februari'

HaluuuUU!UU!
 
Fredags: Jobb till 17, lite träning, middag och sedan for jag och kikade på ÖIB-Umeå med eve. 
 
Lördag: LEDIG! Hur skönt?? Längesedan jag var ledig på en lördag känns det som haha. Dagen var helt fantastiskt då den bestod utav en förbannat skön springtur ute(!), lagomt varmt och bara liiiite halt. Nämen det var verkligen superskönt, speciellt när jag är lite less på att fara på friskis hela tiden heh.
På kvällen så var jag bjuden till Matilda där hon hade födelsedagsmiddag/fest. Asnice med hemmafest måste jag säga, saknar dom tiderna haha! Nämen jag hade iaf väldigt trevligt och kom vl hem runt 3 nångång. :)
 
Imorse så vaknade jag upp vid halv 11 ändå väldigt pigg, gött. For till eve och kikade på os-finalen med hon, ebba, jossan och hennes päron. Matchen var väl inte den bästa man sett men. Har mestadels bara chillat nu på eftermiddagen och kvällen och strax är det väl dags att gå och lägga sig så att man orkar en hel arbetsdag imorgon. 
 
Har som i vanlig ordning nuförtiden inte så mycket bilder att visa så det får bli en lite musik istället.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0