Take me anywhere'

Hallåhallåååå! Igår så var jag ledig och dagen spenderades mestadels framför datorn där jag började kolla lite mer ingående inför min lilla tågluff som jag tänkt bege mig på här i vår. Känner mig så sjukt inspirerad samtidigt som jag är lite nervös med tanke på att jag förmodligen kommer fara själv. Att man var och varannan dag får bilder från världens olika hörn gör mig bara mer taggad. Min syster är ju som bekant ute och reser atm och hon har nu förflyttat sig från Indien till Bali och sen tror jag att hon far till Kambodja en sväng innan hon kommer hem. jAg ViLl oCkSÅ. 

Vill också ha detta som vardag. (Har säkert postat ngn av bilderna förr)



Måndagen avslutades på ett fint sätt med innebandy! 

Idag så har jag jobbat + varit på skivstångspinn vilket var förbannat härligt sätt att avsluta dagen på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0