Ljust och varmt'

Idag så har jag jobbat 7.30-17 och det har väl så gott som varit fullt upp hela dagen så dagen har gått så snabbt.
Kvällen såg ut att gå i soffans tecken men fick nå ryck vid 8-tiden och klädde på mig ett par lager kläder och for ut och sprang i sisådär 40min och thank god for that för det var SÅ JÄVLA SKÖNT. Har varit plusgrader hela dagen och det har varit så äckligt skönt. Sitter nu här och lyssnar på Eminem och funderar på att klämma in ett KUWTK-avsnitt innan jag tar och sover.
Resten av veckan ser ut på detta vis:
 
Imorgon: Jobb till 17 och sen hinner jag förhoppningsvis träna lite innan vi far och firar Tomas (min mosters man)! :D 
Onsdag: Far upp till Umeå med mami för att gå på UMU's öppet hus grej och förmodligen få en bra känsla inför framtida studier.
Torsdag: WHO KNOWS, kanske packa lite hehe.
Fredag: Jobb till 17 igen, tränaa och baara chilla. 
 
Olagligt 'perfekta' Kylie & Kendall Jenner, girl crusheees all the way.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0