m.A.A.d city'

Well hellooo!
Efter en lååååååååång och sådär dag på jobbet så var det fantastiskt skönt att få komma hem haha. Lite kaotiskt där emellanåt.
Spenderade kvällen hos Roni med henne och eve. Vi kikade på hockeyn och spelade lite gamecube. :D Himlarns trevligt.
 
 
Somnade vid 12 igår och sov till 9.30 och var allmänt utvilad, väldigt skönt. Vid 11 så befann jag mig på gymmet och körde helvetes-intervaller, en riktigt genomkörare. Nöjdare än nöjdast begav jag mig hem, tog en dusch och for sedan in till stan med mor. Shoppade 2 jeans för 300kr sammanlagt, älska rea <3. Gick sedan på indiska en sväng och hittade en fin ljusstake för endast 88kr så den fick också följa med hem hehe.
 
 
Efter att ha uträttat några ytterligare ärenden (inte så allvarligt som det låter haha) så for vi hem och drack kaffe och jag tog lite kvarg, bär + krossade digestive, äckliiigt gott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0