Storms never last'

Jamen godkväll, känns verkligen inte som om jag har haft tid att blogga? Well.
 
I onsdags så blev det jobb till 15 och sedan innebandyträning på kvällen.
Torsdagen bestod av en förbannat slapp förmiddag innan jag for och jobbade 15-22.
I fredag så var det väldigt fullt upp med jobb först till 13 innan jag for hem och åt lite, duschade och fräshade till mig innan jag blev upphämtad av eve och jossan. Vi bestämde oss att fly landet (almost) till Umeå där alla hjärtans dag (:P) spenderades. Det blev först bio och sedan mat på O'learys, riktigt trevligt. :D 
Kom hem vid halv 12 och då var det bara att slänga sig i sängen och ladda upp för jobb. 
 
 
Igår, lördag så jobbade jag till halv 2, for och tränade med jossan och sedan chillade jag mest hela kvällen. 
 
Idag har jag jobbat igen och har aldrig varit så trött som idag tror jaaaaaag. Därför så var det givet med en powernap på någon timme eller så i soffan efter jobbet hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0