Årsresumé - Augusti'

Augusti fortsattes med massa jobb, träning och strandhäng. Bodde ute i stugan mest hela sommaren vilket var skönt men hann nästan aldrig göra något. Det enda jag hann med under dagarna var i princip: jobb - snabbt äta middag - träna - fara till stugan och sova vid 22-tiden för att orka kliva upp.
 
Menmen, jobbade inte hela augusti utan runt 10e så jobbade jag min sista dag. Även fast det var skönt att bli lite ledig så kickade den existentiella ångesten in ganska fort. Okej inte riktigt, men nästan.
 
Nämen, ledigheten gjorde att jag hann hitta på lite under lovet iaf. Några höjdpunkter är:
 
* Avslutningsparty för min kära vän Maria som senare drog iväg till Sthlm för studier. Kvällen inleddes hos Maria innan vi rörde oss, 'lagomt' fulla och glada, till O'learys. Kvällen var allt som allt väldigt rolig.
 
* Flyttade hem och sov i min egna säng för första gången på 7 veckor, ljuvligt!
 
* Stannade upp halva natten för att se Teen Choice Awards, men vad gör det när man fick se Harry Styles twerka i realtid? 
 
 
* Det blev dags för ännu ett avskedsparty. Denna gång var det för Calle som skulle till USA och college.
Förfesten hölls hos Johan med han, Calle, Josef, VanB, Ronja & Ebba. Om vi bortser från det faktum att det faktiskt var en 'hejdå-grej' så hade jag väldigt trevligt med mina fina vänner.
 
 
 
* En sista helg i stugan blev det också. På fredagkväll så for jag ut till stugan och joinade Matildas fest med hennes klasskompisar osv. :) På lördagen var det dags för stugsista där vi enligt tradition var nere på stranden. Vi grillade, åt mat och bara myste på. 
 
 
* FICK ÄNTLIGEN TAG PÅ BILJETTER TILL MACKLEMORE & RYAN LEWIS!! <-- seriöst höjdpunkt detta!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0