Årsresumé: Januari & februari'

Januari:
 
Det nya året firades in med Robin, Robin och Lovisa. Resterande av jullovet rullade på rätt bra där jag misstänker att mycket tid spenderades framför datorn och tumblr. Köpte även min fina världskarta som fortfarande är my favourite thing in the world. Började även att se om Heroes igen och ja, det gick ju några timmar till det också.
 

Skolan drog igång och studentfesterna likaså. Första studentfesten för iår ägde rum på Oleary’s där temat var något med rymden. Kvällen var faktiskt riktigt bra som inleddes med förfest hos Mange med teknikerna.

 

Men annars så blev det som vanligt mycket plugg i denna månad men bara tanken av att det är sista terminen hjälpte mycket. Januari var även månaden våran kära lärare Åke fyllde år och det skulle självklart firas!

I slutet av januari bokade jag även en efterlängtad studentresa till turkiet med 4 härliga brudar och nedräkningen satte igång! Andra delen av innebandysäsongen var nu också i full gång igen och om jag inte minns fel så vann vi en match denna månad! 

 
 
Februari:

Månaden inleddes med lagfest på Hornön med damerna, nykter för min del.

Skolan rullade på bra och den 7e så for vi till Umeå för öppet hus. Kommer nog aldrig glömma den dagen för jag vettefan vad som hände med mig och byllan, har aldrig känt en sån konstig känsla och det var inte långt ifrån tårar haha! Snacka om att inte vilja bli vuxen eller ta några läskiga beslut. 

Ännu en lagfest var på g och denna gång med div2 och den hölls hos Sandra och Sandra, och ännu en gång var jag nykter?? wazzapp. Här kommer en bild på mig och kära eve iaf sen den kvällen. 

 
En måndagseftermiddag och ett litet äventyr med HIL3 stod på schemat. Vi begav oss by foot till Hallonbacken där vi grillade och lekte lite lekar. Himla trevlig men kall dag!
 
Det var även runt denna tid som Harlem Shake hypade som mest och vi på nola var inte sena (eller jo, men ändå) att delta.
 
 
 
Dagarna gick och gick och snart var det äntligen dags för mig och Maria att få uppleva The Killers live! Den riktiga uppladdningen började några dagar innan då jag blev bjuden på mat av Maria och resten av kvällen ägnade vi åt att ba peppa peppa peppa!
 
Den 27e februari var det dags att bege sig på nattåget till huvudstaden! Excited som aldrig förr så gick det ändå att få lite sömn och vi kom fram till cityterminalen runt halv 7 på morgonen. Vi hamnade därefter på Espresso House och där det blev frukost.
Efter det så blev det ett besök på 1D-world och därefter så ville våra magar ha Pizza Hut så det bleve till lunch. Så jävla gott.
 
 
Efter incheckning på vårt fina hotell så bytte vi om och så för att börja köa.
Kyligt var det ute och efter 4h ute i kön så blev vi äntligen insläppta. Det var dock worth it all för vi hamnade fucking längst fram!! Vi skulle få se The Killers från the front rooow, kan inte fatta det fortfarande haha. Konserten går fortfarande inte att beskriva med ord och det faktum att jag och Maria fick båda ha Brandon Flowers i våra armar says it all. Vet inte vad som ska kunna toppa den upplevelsen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0