Årsresumé - Juli'

Juli månad, ja vad säger vi om den? Enligt min blogg så hände det inte så mycket eftersom att jag inte har bloggat nånting typ haha??
Nämen, denna månad bestod mest utav träning, Prison Break och det var även i juli jag började årets sommarjobb.

 Månaden inleddes som juli alltid gör - med födelsedag! 19år fyllde jag och det var inte ens i närheten så spännande som året innan (obviously eftersom att jag fyllde 18 då + var i göteborg)!

Men jag hade en himla trevlig födelsedag ändå med mina fina släktingar och på kvällen så for jag och Andreas upp på Varvsberget och missade kanske solnedgången med 5min haha? Nämen vi chillade lite där och for även ut till nyänget en sväng.

 
 
Dagen efter måste jag ha känt mig väldigt mycket äldre för jag tog mig till mods och klippte av mig håret. Sommarens bästa beslut kanske, sååå skönt var det. Att jag nu i detta nu håller på att spara ut håret igen är en annan femma.
 
Den andra delen av månaden gick mest åt till jobb, jobbade nästan varje dag känns det som. Timmarna utöver jobbet gick åt till träning och solning.
Fick även min bebis i slutet av månaden (vad detta lät fel), åhååå min kära macbook <3. Bästa köpet :’)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0