Årsresumé: Mars & april'

Den 1a mars vaknade vi upp med ett fett jäkla leende på läpparna. Vilken jäkla kväll vi hade haft alltså!

Efter en gudomlig hotellfrukost och lite strosande på stan så skiljdes vi åt på centralstationen där jag satte mig på tåget som bor iväg till Göteborg. 

 

Vistelsen i göteborg hos min syster var lika underbar som vanligt. Vårvädret hade redan kommit till Göteborg och det var så himla skönt.  Besökte även Bengans för första gången och damn, I fell in love. 

 

Resten av sportlovet bestod av innebandy och plugg. På tal om plugg så hade jag nu äntligen kommit igång med projektarbetet om legat som en börda på mina axlar sen skolstarten i augusti haha. Men efter en intensiv helg så började jag äntligen se ljuset och första utkastet blev färdigt. 

 

Men här tog det inte slut utan det hanns ju med en studentfest också innan vi gick in i April månad. Förfesten ägde rum hos Julia med klassen och ja, jag tror alla nästan spårade??? Haha det var även denna gång som vi spelade ölspelet och drog så gott som alla 4 ess i rad, heja vattenfall. Kvällen fortsatte på Oleary’s där temat var Hip Hop vs. stureplan. Had a blast!

 
 
April:
 

APRIL? REDAN? Ja ungefär så gick tankarna. Nu började man på riktigt känna att studenten är fan inte så himla långt borta. Nu var det även mindre än 2 månader kvar till Turkiet.

Denna månad fylldes såklart av mycket plugg och jaa.. det var väl det mesta jag gjorde. Hann även med en del springturer utomhus! Den 20e var det dock dags för ännu en studentfest!

Temat var militär och förfesten ägde rum hos Ulla med bara IC;are så när som på mig, Ronja och Calle! Själva studentfesten var på Harrys där det blev dans och andra trevligheter. 

 
 
Den hände inte så mycket mer denna månad utan den mesta tiden gick åt till som sagt, plugg och träning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0